onsdag 7 april 2010

Qx är minsann bra ibland. Dagar man känner sig ful och kinkig är det bara till att gå in så har man en rad komplimanger i inkorgen från både det ena och det andra. Jag tycker det är GRrrrrrrrrrrEAT som kellogs Tiger hade sagt!

För övrigt har jag enorma magsmärtor idag och Igår va det ryggen. Tror jag lider av någon form av psykosymatiskvärk pga undanträngd stress.
Dessutom så har jag nog slagit personligt rekord i diskstapling. Tror snart att grytorna når taket faktiskt. Såå aaaaaaattteeeee. Någon?! Välbekomme mina vänner! mi casa su casa!

Med all värk å stress har jag blivit tjock dessutom! jag saknar mina seniga armar och min alldeles normalstora stuss. Men vad hände? Byxorna krympte och trosorna började förlora sin följsamhet. Plagg som tidigare föll av mig har blivit så kära i mig att dom nästan försvinner in bland fettet på mig. NAJ nu överdriver jag. Men JO nästan! Blir så förbannad. Önskar jag var olycklig så jag slapp äta igen. NAJ nu överdrev jag igen. men JO nästan!




Det var en gång en fluga vid namn knut. Knut bodde i en banan med sin käresta Rut. Rut å knut hade ett antal barn. De surrade glatt tills de maldes i en kvarn :D:D :D

story by: Kisen McEsset WalterBob a.k.a Roniz

Inga kommentarer: