tisdag 17 augusti 2010

Som på beställning skriver jag här med ett uppdaterande inlägg. Det är inte varje dag som fingrarna låter sig flödas i upploppet mot en blogg och jag tror inte att denna dagen är någon av dem heller. Idag är det, eller snarare var det planerat att jag å frugan skulle meka me våra cyklar. De ska bli glittrande lila och blå =) Sen skulle eller ska jag ut med min käraste käraste älsklings favorit men får väl se hur de blir me den saken. Har varken pengar eller regnskydd :( .. Vad som däremot ska uträttas är ett besök hos Liz där jag äntligen ska få se min skiss som ska bli en tatuering smack på min arm. Hoppas jag får tid att spika dit den innan helgen för om jag får lika ont som Saris har nu av att tatuerat underarmen så lär jag vara berättigad en sjukskrivning. Ännnyways
Jag har på senare regnmånad gjort ett antal livsförändringar i mitt liv. (det är väl sånt som ska skrivas i bloggen, Vad som händer i livet). Iaf så har jag fattar många kloka beslut.
Jag har inte längre fyra jobb och ett plugg. Nope , nu har jag bara ett jobb och två plugg :D Vilket ger mig massor med tid till vad jag egentligen vill ska vara min blivande fruga men då hon också har stött på en del av en livsvändning så får jag lägga den tiden på mig själv. Frugan har nämligen fått heltid på chefstid =) My SugaMama yall <3 haha ..


Beloved
Mrs Mc Pooqueen

Inga kommentarer: